Korunka ke korunce na lavičky pro seniory

Radovat se lze i z maličkostí

Díky společnostem Henkel Beauty Care Česká republika a dm drogerie markt můžete nyní potěšit seniory v některém z mnoha zařízení, ve kterých Charita ČR zajišťuje svým klientům důstojné a spokojené stáří.

Smyslem stacionářů a domovů pro seniory není „jen“ poskytování základní zdravotnické a pečovatelské péče, ale také snaha, aby zde lidé trávili svůj čas plnohodnotně a rádi. K tomu přispívají i zdánlivé maličkosti, jako společné venkovní posezení. Dvě stovky laviček do konce září získá Charita ČR díky kampani Korunka na lavičku.

Hledejte výrobky s logem "1 Kč na lavičku pro seniory"Podpořit nápad zvládne opravdu každý, kdo občas potřebuje sprchový gel či šampon a vzpomene si, jakou radost by mohl svým nákupem učinit. Seniory, kteří by v létě rádi poseděli pod stromem i na sluníčku, připomene logo kampaně umístěné na regálech a jiných viditelných místech v drogeriích dm. Produkty označené logem „1 Kč na lavičku pro seniory“, jejichž zakoupením kampaň podpoříte, najdete v síti dm až do konce září. Cena zůstává neměnná, takže jediným předpokladem, aby vaše symbolická koruna doputovala na „lavičkovou“ sbírku, je zakoupení výrobku značek Gliss Kur, Ultime, Schauma, Syoss, Fa, Taft a got2b v plastovém obalu.

„Více než polovina našich produktů se prodává v plastových obalech, a proto nás zaujala možnost nechat vyrobit z recyklovaného plastu lavičky. Díky Charitě ČR je můžeme distribuovat do různých domovů pro seniory pro celé ČR,“ říká Radka Šimánková, marketingová manažerka Henkel Beauty Care Česká republika.

V polovině července už je jasné, že se klienti charitních zařízení mohou těšit na více než čtvrtinu z celkových 200 laviček. Aktuální stav sbírky můžete sledovat na webu www.korunkanalavicku.cz.