Program „dm pomáhá dětem“ již v březnu předčil očekávání

Jiří Peroutka, manažer společnosti dm drogerie markt, s.r.o.

Zákazníci dm drogerie markt během necelého půl roku od spuštění programu na pomoc sociálně slabým rodinám věnovali ze svých zákaznických kont 4 853 550 bodů. Díky nim pokryli téměř milion kusů jednorázových dětských plenek, k jejichž darování potřebným se dm drogerie markt zavázala. Ochota zákazníků poskytnout 30 nebo 200 bodů z programu „dm active beauty svět výhod“ a přispět tím na denní či týdenní spotřebu plen jednoho dítěte výrazně překročila původní očekávání.

Rozhodli jsme se podpořit rodiny s dětmi v tíživé životní situaci darováním 1 milionu jednorázových plen a tento závazek také dodržíme,“ potvrdil Ing. Jiří Peroutka, manažer komunikace společnosti dm drogerie markt, s.r.o. Dále vyjádřil spokojenost s průběhem akce s ohledem na první ročník vůbec.

Ze zkušenosti z minulých let s našimi aktivitami společenské odpovědnosti firem jako například „Veselé zoubky“ víme, že našim zákazníkům není lhostejné, co se děje v jejich okolí a rádi věnují body ze zákaznických kont na podporu aktivit, které považují za smysluplné. To se jednoznačně projevilo i v případě „dm pomáhá dětem“ a za tuto velkorysost patří všem zapojeným zákazníkům veliké poděkování“ nechal se slyšet Ing. Peroutka a dodal, že společnost dm drogerie vždy staví člověka do středu svého zájmu a snaží se podporovat oblasti tematicky spojené s její činností.  

Dosavadní spolupráci Charity ČR a dm drogerie markt lze dle manažera označit za profesionální, flexibilní vůči nenadálým událostem a poměrně rychlou.

K začátku března se potřebným rodinám rozdalo přes 200 000 ks plen. Do programu se zapojilo rovných 100 služeb (azylových domů i poraden), které pomáhají s výběrem vhodných příjemců podle předem daných pravidel.